Zal er nog al aan liggen hoeveel uren je aan je bijbaantje wilt/kunt besteden.
13 jaar geleden
Dat is afhankelijk van het bijbaantje en van het aantal uren! Je kunt ervan uit gaan dat je ongeveer tussen de 2 en 5 euro(netto) per uur verdient, voor de normale bijbaantjes! Zwart ligt het iets hoger!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Minimaal het minimum jeugdloon = afhankelijk van je exacte leeftijd 3.50 á 4.00 euro bruto per uur x het aantal te werken uren.
Kijk voor de minimumlonen bij:
http://financieel.infonu.nl/geld/11030-minimumloon-minimumjeugdloon-juli-2010-uurloon.html