iemand nog een goed idee om met thuiswerk bij te verdienen?

de thuiswerk bedrijven die ik ken die hebben allemaal maar een wazig en onbetrouwbaar beleid.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Schrijf je in bij de thuiswerkcentrale, een soort vacaturebank voor thuiswerk:

http://www.thuiswerkcentrale.nl/
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Thuiswerk is er erg weinig, ik heb het jaren terug eens gedaan (snoepjes inpakken) hier kwam ik aan via een advertentie in het plaatselijke krantje. Nu is dit werk overgenomen door gevangenissen.

Informeer bij iedereen die je kent of die iemand kennen die thuiswerk doet. Op die manier kan je rechtstreeks bij de opdrachtgever terecht.
Want de meeste bedrijven die thuiswerk hebben, hebben helemaal geen moeite personeel te vinden en hoeven daarvoor geen tussenpersoon in te schakelen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Thuiswerken is werken op een plek die jij wil en op tijden die jij wil. Dat wil iedereen wel en al die louche figuren spelen daar op in.
Ik zou mijn pijlen gaan richten op werk dat je vanuit huis kunt doen zoals enquêtes afnemen. Je gaat dan naar de te enqueteren persoon toe en werkt de antwoorden thuis uit.
Veel medici doen ook thuiswerk (praktijk aan huis), maar daar moet je wel eerst vooor gestudeerd hebben.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Werken in een praktijk aan huis valt niet onder de categorie "thuiswerk". Onder thuiswerk valt o.a.: pakketten vullen, folders bij elkaar steken, administratieve dingen uitwerken, enquetes uitwerken etc. en hiervoor is vaak geen hoge opleiding voor nodig. Het gaat vaak om een bijverdienste.
Een huisarts met een praktijk aan huis valt daar niet onder.
Je zou ook kunnen gaan oppassen in je eigen huis, dus gastouder worden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wordt mystery shopper..
Dan krijg je vaak ook opdrachten waarin je een site moet bezoeken, of moet bellen..