Wat is een goede mogelijkheid om grote goederen te laten vervoeren voor particulieren?

Ik heb op marktplaats een synthesizer gezien die ik graag wil overnemen van de verkoper. Het probleem is echter dat het instrument te groot en te zwaar is om te verzenden met pakketpost. De verkoper bood de mogelijkheid hem langs te brengen maar vond Friesland toch te ver en zelf kan ik hem niet ophalen aangezien ik geen rijbewijs en auto heb. Weet iemand een goede maar niet al te dure manier hoe ik het alsnog kan oplossen?

Toegevoegd na 41 minuten:
Het moet vanuit Blaricum naar Marrum.

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
3.8K
TurfGraver
6 jaar geleden
Om wat voor afmetingen gaat het?
TurfGraver
6 jaar geleden
Als het onder de 350x180x160cm is:
https://brenger.co/nl/hoe-het-werkt
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Welke stad/provincie/regio naar Friesland?
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Met te weinig gegevens, kom ik niet verder dan:
Vergeet niet zelf eventuele verzekering af te sluiten.
Veel mogelijke aanbieders, maar kunnen ook alleen in één regio of één stad werken.
https://www.google.nl/search?q=studenten+verhuizers+&ie=utf-8&oe=utf-8&client=firefox-b-ab&gfe_rd=cr&dcr=0&ei=QbM2WpXXJ4yB4gT3lbvwDQ
Inekez1
6 jaar geleden
Ik denk dat niet alleen het formaat maar vooral ook het gewicht een probleem is met verzenden. Waarschijnlijk gaat het om dit orgel:
https://www.marktplaats.nl/a/muziek-en-instrumenten/synthesizers/m1232879531-synthesizer-eminent-solina-p275-1985-88-toetsen.html?c=8c285449651fa109c354bbabe740c1b&previousPage=lr Volgens de orgelwiki weegt dat ding 94 kilo.
http://orgelwiki.roffelpage.nl/index.php?title=Eminent
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
@Inekez1 ja daar gaat het inderdaad om. In ieder geval bedankt voor die onderste link, dan weet ik nu de afmetingen en het gewicht.
TurfGraver
6 jaar geleden
Bij dit soort vervoer is ruimte vaak bepalend (vulling vrachtauto).
Een groot iets van 50kg versturen kost dan meer dan een klein iets van 100kg.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Ik heb het voorgelegd aan de verkoper. Bedankt voor het meedenken allen. "
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Zoek een koeriersbedrijf in de buurt.
dudemeister
6 jaar geleden
ik zou toch zelf even het apparaat willen zien, het zou zomaar kunnen dat er 12 van de 88 toetsen niet werken
#kat in de zak
geen vriend/kennis met oto beschikbaar?
maak er een gezellig dagje van

Het beste antwoord

https://brenger.co/nl?gclid=EAIaIQobChMI2bPM5ueR2AIVzL3tCh1EMQR6EAAYASAAEgI9SvD_BwE
Totaalprijs is €72,00 (mogelijk nog verzekeringkosten)

Online aankopen gedaan en transport nodig?
-Heeft u een aankoop gedaan op marktplaats en wilt u deze graag thuis bezorgd hebben of heeft u net een bankstel gekocht en heeft uw meubelzaak geen transport middelen om de bank direct bij u thuis te bezorgen? Dan staat Studentverhuizers graag voor u klaar.
-Met vestigingen in Amsterdam, Utrecht, Den Haag en Rotterdam en een ruim wagenpark kunnen wij u vaak nog dezelfde dag van dienst zijn. Zoek niet langer naar een voordelig transportbedrijf. De transportservice van StudentVerhuizers is de betaalbare en kwalitatief hoogwaardige oplossing.
-U bent slechts één telefoontje of mail verwijderd van uw transport. Wij staan u graag te woord om al uw vragen te beantwoorden.
https://studentverhuizers.nl/transportservice/

Transporteren van alles, ritten worden gedeeld, scheelt in prijs.
https://www.bidtrans.nl/nl
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Inmiddels zijn we een poosje verder. Transport is nog niet geregeld maar ik sluit de vraag toch omdat dit toch het beste antwoord is. Wat ik nog wel wil opmerken is dat de transportservice van Studentverhuizers (in ieder geval in mijn geval) erg prijzig is: maar liefst 400 euro...