Met welk vervoersbedrijf is dit poststuk verstuurd? Zie bijlage.

Er zit geen postzegel op maar kwam wel door de brievenbus.

Toegevoegd na 5 minuten:
Blijkbaar doet de bijlage het niet. Ik zal het omschrijven.
In de rechter boven hoek zit een sticker met erop:

<6534149986342=1MWA141=1/1=SND
POSTCODE G S63

Verder geen postzegel/stempel.

En dan boven het adres staat nog de code:
kk-p5-zw-3x 00101323TW

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
1.6K

Het beste antwoord

De letter combinatie SND geeft aan dat het het poststuk is dat is verzonden met Sandd.
De combinatie MWA staat voor het kantoor waar het is verwerkt en het nummer daar achter is de nummer van jouw wijk en dus ook het nummer van de bezorger van Sandd.

Elk poststuk heeft zo een uniek nummer waardoor elk poststuk min of meer te traceren is. Liggen er in de sloot een stapel reclamefolders van bijvoorbeeld Klingel dan kan men precies achterhalen welke bezorger een foutje heeft gemaakt.

De poststukken van Sandd worden alleen op dinsdag en vrijdag bezorgd. Krijg je het op een andere dag dan klopt er ook iets niet!