Hoe groot is de kans dat potloden breken als je ze koopt vanaf Amazon.com?

Ik wil graag potloden (denk aan prismacolor, faber castell bestellen van amazon.com, maar is de kans groot dat de potloden bij ontvangst gebroken blijken te zijn?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
1K
Bordensteker
9 jaar geleden
Goeie vraag!
Gebroken stiften lijken me een soort verborgen gebrek dat je specifiek bij potloden zou kunnen tegenkomen.
Ik zou daarom niet gauw zoiets als potloden via een postorder laten bezorgen, maar ze zelf in een winkel kopen. Ik weet niet of de kans groot is dát ze gebroken zijn, maar wel dat de kans groot is dat je het in dat geval pas na een tijdje ontdekt, en dan ga ik liever zelf alsnog bij een winkel reclameren dan dat ik daarvoor bij webwinkel of fabrikant mijn geluk moet beproeven.
ItisILeClerc
9 jaar geleden
Potloden zijn vrijwel onbreekbaar, dus die kans lijkt me gering.

Het beste antwoord

Die kans is er altijd, dat het product kapot aankomt. In dit geval heb je recht op een nieuw product en dien je het kapotte product terug te sturen.

"Amazon does not take title to returned items until the item arrives at our fulfillment center. "
Je bent dus verplicht het product terug te sturen voordat ze je helpen.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Dankjewel, dit was precies wat ik me ook af vroeg!
Ook het andere antwoord hartelijk bedankt.

Andere antwoorden (1)

Scholen en bedrijven bestellen hun potloden ook altijd. Dus die kans is waarschijnlijk klein.