Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Oeps, ik heb de post in de verkeerde gleuf gedaan wat nu?

Ha morgen is het Valentijnsdag! Heb ik me toch eens lopen dichten maar... in alle ophef/opwinding heb ik mijn brief in de verkeerde gleuf gedaan :-(. Komt deze toch morgen aan of moet ze wachten?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
1.1K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Het zal heus wel bezorgd worden, maar er zit wel dikke kans in dat dit niet morgen maar pas overmorgen gebeurt. Want het komt nu bij de verkeerde sorteervakken, en moet daarom naar een ander verdeelpunt. Ik kan me voorstellen dat ze alles wat verkeerd zat van één dag opsparen, en dan de volgende dag op de juiste plek opnieuw laten sorteren.
(Lees meer...)
Amadea
10 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Kleine kans dat hij morgen aan komt. Ik vrees dat hij met geluk zaterdag en anders pas dinsdag 9 de mat valt.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Bedankt voor de min!
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
plus ter compensatie, want je antwoord is kort maar klopt wel. De brief komt nu in een ander sorteercentrum terecht dan waar hij had moeten zijn, en het duurt inderdaad een paar dagen voor de brief op de plek is waar hij moet zijn.

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding