Is er werk te vinden als je rijbewijs CE hebt zonder ervaring?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Amadea
10 jaar geleden
Het is zonder te weten welke schooldiploma's jij hebt echt niet op basis van alleen een rijbewijs te voorspellen of jij werk kunt krijgen.

Antwoorden (3)

Neem aan dat je ook in het bezit bent van een chauffeurs diploma dan is er best kans dat je werk vind als chauffeur zie regelmatig dat ze chauffeurs zoeken en iemand zonder ervaring ben je nu eenmaal goedkoper als iemand met ervaring
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Veel studenten zonder ervaring werken bij koeriersdiensten. Daarvoor heb je een rijbewijs nodig en je moet natuurlijk betrouwbaar en stipt zijn.

Hoewel dit werk bij studenten vaak op oproepbasis is, is het het proberen waard om als koerier een baan te vinden.
10 jaar geleden
In wat voor regio woon jij. Is misschien ook niet geheel onbelangrijk.