Wie kan ik vragen een vrachtwagen te verslepen van Harlingen naar Sneek

Ik weet dat een pofesionele bergingsmaatschappij dit moet doen maar ik ben op zoek naar een naam van zo'n bedrijf of misschien zelfs een telefoonnummer?

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
1.1K

Het beste antwoord

Ik woon zelf in Harlingen, maar ik kon me zo al niet voorstellen dat er hier een dergelijk bedrijf gevestigd is, enig zoeken levert het bedrijf op waar ik hieronder een telefoongids link van geef. Dat zit in Sneek, misschien is dat wat?
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

gelet op de aard van het transport lijkt het me verstandig dat je daar een professionele berger voor inschakeld. Dit moet namelijk met een sleepstang gebeuren en mag maar over een beperkte lengte over de autosnelweg.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Johan v/d Zand
Zie bron voor alle info.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Die bergen helemaal geen vrachtwagens...het is gewoon de eerste link die je vind in google.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
@knowitall
klink even op de link en dan kiezen voor 'zware berging'