Als je een handgeschakelde vrachtauto hebt, dan kan je er voor zorgen dat je de stapelaar niet meer kan gebruiken. De stapelaar is het knopje op je versnellingspook waarbij je van de 4e versnelling naar de 5e versnelling kunt schakelen. Daarna kan je naar de RWD om de auto om te keuren tot landbouwvoertuig (terminal trekker).
Aangezien er allerlei soorten en maten landbouwvoertuigen zijn kan de RWD er weinig eisen stellen voor het keuren, de enigste twee eisen zijn dus max. 25km/h en een driehoekig bord voor en achter.