Brief in verkeerde opening brievenbus gegooid, hoe veel vertraging?

Hoe groot is de kans dat de brief nu een dag later wordt bezorgd?

Toegevoegd na 31 seconden:
Brief in opening met postcodes 7000 t/m 9999 gegooid, en moest in de andere opening.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
12.9K

Antwoorden (1)

Brieven gaan voortaan naar een grotere hal, waar ze gesorteerd worden en vanuit daar gaan ze naar kleinere sorteerhallen per regio.

In ieder geval... als je brief daar terecht komt, wordt alles ook daar gesorteerd en kunnen ze meteen zien dat de brief verkeerd gesorteerd is en wordt het direct opgelost. Als het goed is zou je gewoon de dag erop je brief bezorgd hebben... bij uitzondering een dag later.

MVG