Ja dit kan , als je op je mijn pakket account iets verzend krijg je als optie om pakketten op te laten halen!
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Normaal gesproken breng je een pakket weg voor verzending. Als het pakket echter dergelijke afmetingen heeft, dan kan je het laten ophalen. Vaak is het dan ook te groot om via Post Nl. te versturen, en moet het met een andere koeriersdienst. In dat geval zal je wel wat dieper in de buidel moeten tasten.
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
PostNL haalt ook kleine pakketjes op bij je thuis.
Het klopt inderdaad dat je één pakket (of meerdere pakketten) bij je thuis kunt laten ophalen door PostNL. Dit kost €2,50 voor max. 5 pakketten.

Je kunt het pakket dan laten opsturen naar een adres in binnen- en buitenland, of naar een PostNL postkantoor.

Voor meer informatie, en het versturen van een pakket zie onderstaande link in de bron.

Toegevoegd na 1 minuut:
Let wel op dat die €2,50 alleen de kosten zijn van het laten ophalen ! Daar komen nog kosten voor verzenden/gewicht bij etc.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Beste, je kan een pakket laten ophalen door het platform van Plukkup van 0 - 25 kg is dit mogelijk. Plukkup regelt zelfs het ophalen van een pakket in het buitenland.