Is het mogelijk om de stekkers van deze (richtingaanwijzer) fitting om te draaien?

De stekkers zitten verkeerd om. Hierdoor werkt het nieuw in te bouwen LED lampje niet (gevoelig voor + en -).

Hoe krijg ik de stekkers los en hoe maak ik ze daarna weer vast.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Het beste antwoord

Ik zou beide draden doorknippen en met een luchterklem terug aan elkaar zetten maar dan wel geel aan wit. Evt die stekkertoestanden er tussen uit halen.

Die contacten kunnen eruit geschoven worden door met een fijne schroevendraaier tss het contact en de behuizing die pal weg te drukken (onderste foto) maar de kans op beschadiging is groot.

Toegevoegd na 2 uur:
U zou die pal moeten zien onder het breedste contactpunt.

Toegevoegd na 2 uur:
Op de 2e afbeelding ziet u een andere type AMP-stekker maar daar ziet u wat ik bedoel met die pal.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Kunt u aangeven waar ik de pal kan vinden?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Perfect antwoord en bedankt voor de duidelijke beschrijving i.c.m de foto's! Het is gelukt

Andere antwoorden (1)

Je hoeft geen kabels te verwisselen je lampje heeft 2 voetjes de plus en de min dus als je het lampje een halve slag draait wissel je de plus met de min