Ik heb een brief gekregen dat ik portokosten moet betalen voor een pakketje, maar ik heb dit pakketje nog niet ontvangen. Klopt dit?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
1.4K
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Klinkt gek...
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ik zou het pas betalen als je het pakket hebt. Je gaat toch ook niet je boodschappen afrekenen voor je ze hebt? En heb je überhaupt wel een pakketje bestelt? Er worden veel mensen opgelicht op die manier. Zoek het aub uit voor je betaald.
HeerVoldemort
9 jaar geleden
Ik betaal sowieso nooit die porto kaarten. Sturen ze 1x een herinnering (wat hun, postNL, weer geld kost) en die betaal ik ook niet. Hoor er nooit wat van, niet mijn probleem als een ander de porto niet betaald. Als ze iets naar mij sturen mogen ze er zelf voor betalen. Ik plak zelf ook voldoende zegels ik verwacht dat een ander dat ook doet.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Oké bedankt, dit pakketje komt van een vriendin uit Frankrijk dus misschien ligt het daar ook wel aan?
anneliez
9 jaar geleden
O als het over de grens moet, kunnen er andere voorwaarden zijn, dat ze het terugsturen naar afzender als je niet betaalt
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
natuurlijk niet betalen als je het pakketje nog niet hebt en dan nog!!!!!

Antwoorden (1)

Meestal zit de rekening van porto bij het pakket. Verwacht u een pakketje?
Ik zou gewoon bellen(zal vast wel een contactnummer vermeld zijn, ) en anders even afwachten tot dat pakketje er echt is