Hoelang duurt het als je een pakketje verwacht die aangetekend verzonden is?

Ik denk via PostNL maar dit weet ik niet zeker, dus algemeen genomen. Stel dat deze woensdag of donderdag is verzonden, wanneer kan ik hem dan verwachten?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
2.5K

Antwoorden (1)

Meestal de volgende dag, anders de dag erna. Dit is in ieder geval gebruikelijk bij binnenlandse post. Bij internationale post duurt het vaak een week.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Okee bedankt, het maakt dus niet uit of het pakket of aangetekend is? De gaan even snel als gewone post eigenlijk?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Sneller kan niet Ytje want gewone post moet ook de volgende werkdag bezorgt worden.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik heb het erover dat ik verwacht dat pakketten en aangetekende post en pakket minder snel gaan, niet sneller..
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Een aangetekend poststuk is hetzelfde als een "gewoon" pakketje. Behalve dan dat er per se door de ontvanger getekend moet worden.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Oh dat had ik niet begrepen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Okee want ik weet wel dat aangetekende pakketten apart gesorteerd/behandeld worden dan de gewone pakketten (heb er gewerkt) alleen wist niet of ze daardoor dus vertraging op liepen. Dankje voor je antwoord.