welke koeriersdienst in nederland bezorgt mijn pakketje uit singapore?

ik heb via ebay iets gekocht en volgens de tracking gegevens is het pakketje al in nederland alleen ik weet niet wanneer ik het ontvang doet tnt normaal dit bezorgen? en hoe zit het met de douane?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
TNT bestaat hier niet, het is postnl.

Antwoorden (1)

Het kunnen alle maatschappijen zijn. Het is niet zo dat er een bepaald bedrijf het alleenrecht heeft op zendingen vanuit het buitenland.

Als ik zou moeten gokken zou het UPS/DHL of TNT zijn.

Kosten die de douane berekent zullen per brief aan jou kenbaar gemaakt worden door de douane zelf, voordat je dit hebt betaald krijg je je pakketje niet.