Hebben ze in een postkantoor dozen staan om pakket te bezorgen?

Ik moet mijn xbox 360 via postnl laten bezorgen, hebben zij daar dozen klaarstaan of moet ik op de 1 of andere manier zelf een doos regelen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
7K

Het beste antwoord

Je kunt een doos kopen, ja, bij een postagentschap. Daar staat altijd een voorraad klaar. Maar je zou er ook een gratis bij een supermarkt kunnen verkrijgen. Die moet je dan wel goed met dat brede plakband dichtplakken.
Amadea
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Een brunawinkel met postkantoor heeft wel dozen maar die moet je betalen en dan moet je het daar ook nog eens netjes inpakken. Je kunt veel beter zelf een doos regelen bij de supermarkt en de ruimtes opvullen met kranten. Tot 10 kilo betaal je altijd 6,75.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Is dat de 6.75 verzendkosten?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja, je betaalt tot 10 kg 6,75 verzendkosten (zonder doos dus want die kost ook geld).