Wat zijn de verzendkosten voor het verzenden van 4 stripboeken?

Het gaat om 4 normale jan, jans en de kinderen, op welke manieren kan ik deze allemaal verzenden?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
4.1K

Antwoorden (2)

Zodra het onder de 10 kg blijft en het door de brieven bus past is het 2,75 als het niet door de brieven bus past is het 6,75
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Pak een weegschaal en leg ze erop! Kijk hoeveel ze samen wegen. Ga daarna naar de TNT site, daar kun je het gewicht invullen en het verzendbedrag berekenen! Uiteraard kun je ook gewoon met je pakketje langs het postkantoor gaan waar ze het voor je wegen en vertellen hoeveel het gaat kosten!