Zoek een kennis met een auto en gooi het in de kofferbak.
En rij samen erheen en neem de kosten van de tank op je.
Misschien geef je je kennis ook nog wat voor de moeite kan je allemaal zelf beslissen

Toegevoegd na 4 minuten:
Was uitelkaar halen helemaal vergeten.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
misschien kan je het uit elkaar halen en dan versturen met de post..
dan kan je er een pakketje van maken...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Pak een bak. Karverhuur...
Huur een aanhangewagen.., en rijdt op en neer.. Lijkt mij de goedkoopste optie.. Of een kennis met een aanhangwagen..
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Op marktplaats zijn er mensen die je tegen betaling willen helpen.

Hoe?
Ga naar http://marktplaats.nl in je webbrowser
Zoek in Home ▶Diensten en Vakmensen ▶ Verhuizers en Opslag
vink "Zoek in titel en beschrijving" aan
Voer steekwoorden in zoals "aankopen" "meubels"/"meubel" en "tafel"/"tafels"