Wat is de gemiddlede verzendtijd van pakketjes vanuit istanboel? Turkije

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ga van een week uit via de reguliere post. Ik moest wel eens wat naar portugal sturen en dat was de ene keer een week en de andere keer drie dagen. Als je er echt zeker van wil zijn kan je beter via upc of fedex je pakket versturen die hebben het meestal rond de 24 a 48 uur op de plaats van bestemming
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dankje !

Antwoorden (2)

10 dagen normaal. Drie dagen express.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dankje en wat lang duurt het -.-
precies een week !