Afhankelijk van het formaat... wordt die diezelfde avond nog naar het dichtstbijzijnde sorteercentrum gebracht, waar die vervolgens in principe de volgende dag bezorgd zou moeten zijn, maar je doet er niet verkeerd aan om een of twee dagen speling aan te houden, heb zelf bij de post gewerkt:)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een pakketje. Wel zwaarder dan 12 kilo
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dan zal dit vast het goede antwoord zijn, aangezien je professional bent :P

Andere antwoorden (2)

Nee. Eind van de middag komt een busje de pakketten ophalen, en dat is vóór zes uur. Het zal een dag langer duren.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
bij ons moet dat voor 5 uur in de middag gebracht zijn om de volgende dag bezorgt te worden.