ik kreeg vandaag post dat 21 maanden onderweg is gewest, binnen nederland. hoe kan dat nou?

het was een gefeliciteerd met je zoon kaart, de enveloppe was helemaal goor met schoenafdrukken. en er zat een plastic hoesje omheen. hoe kan dit nou.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Ik vermoed dat de envelop op het distributiecentrum is gevallen, ergens onder is geraakt en pas bij een grote schoonmaak of misschien verplaatsing van machines weer is teruggevonden, in het hoesje is gedaan en alsnog bezorgd.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik hen ze gebelt. Dit was hun verhaal indd.

Andere antwoorden (2)

Het kan natuurlijk een fout van de tnt zijn. Mijn broer was jaren geleden postbode en ik vond na vele maanden in zijn oude posttas ook nog onbezorgde rekeningen en zelfs een kerstkaart.
Misschien heeft de postbode deze kaart over het hoofd gezien en hem later toch nog gepost.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
21 maanden geleden nog tnt
Het kan dat de postbode de kaart heeft laten vallen, dit niet heeft gezien. Iemand heeft hem gevonden en meegenomen, met de bedoeling deze op de post te doen. Maar hij vergeet het. Ruim 21 maanden later gaat deze persoon z'n huis opruimen en vind deze kaart weer. Hij spoed naar de brievenbus en gooit deze op de bus en zo heb jij een kaart gekregen die 21 maanden onderweg is geweest.

Toegevoegd na 1 minuut:
En het hoesje heeft de post er omheen gedaan omdat de kaart al wat beschadigd was.