Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

ik kreeg vandaag post dat 21 maanden onderweg is gewest, binnen nederland. hoe kan dat nou?

het was een gefeliciteerd met je zoon kaart, de enveloppe was helemaal goor met schoenafdrukken. en er zat een plastic hoesje omheen. hoe kan dit nou.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
664

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Ik vermoed dat de envelop op het distributiecentrum is gevallen, ergens onder is geraakt en pas bij een grote schoonmaak of misschien verplaatsing van machines weer is teruggevonden, in het hoesje is gedaan en alsnog bezorgd.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik hen ze gebelt. Dit was hun verhaal indd.

Andere antwoorden (2)

Het kan natuurlijk een fout van de tnt zijn. Mijn broer was jaren geleden postbode en ik vond na vele maanden in zijn oude posttas ook nog onbezorgde rekeningen en zelfs een kerstkaart.
Misschien heeft de postbode deze kaart over het hoofd gezien en hem later toch nog gepost.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
21 maanden geleden nog tnt
Het kan dat de postbode de kaart heeft laten vallen, dit niet heeft gezien. Iemand heeft hem gevonden en meegenomen, met de bedoeling deze op de post te doen. Maar hij vergeet het. Ruim 21 maanden later gaat deze persoon z'n huis opruimen en vind deze kaart weer. Hij spoed naar de brievenbus en gooit deze op de bus en zo heb jij een kaart gekregen die 21 maanden onderweg is geweest.

Toegevoegd na 1 minuut:
En het hoesje heeft de post er omheen gedaan omdat de kaart al wat beschadigd was.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding