Wel in Polen, maar niet in Duitsland. Vandaar dat op zondag de parkeerplaatsen voor de Duitse grens volstaat met Poolse vrachtwachten. En vv
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja dat mag gerust, maar zorg er voor dat je op tijd Duitsland door bent, zodat je niet een dag verplicht moet 'rusten'!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je mag zeker op zondag met de vrachtwagen door Polen rijden. Als je zelfs met verse producten, en een zondagsvergunning hebt kun je zelfs in meerdere landen op zondag rijden waar een zondagsrijverbod is.