taxi's mogen worden ingezet voor het vervoeren van medicijnen. De wagens van een taxibedrijf (blauw kenteken) mogen niet worden ingezet voor het vervoer van andere pakketten en documenten.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Of het nu nog gebeurt weet ik niet, maar ik heb vroeger bij een reclamebureau gewerkt waar wij regelmatig gebruik maakten van deze mogelijkheid.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Jazeker,
Ook ziekenhuizen gebruiken ze nog vaak voor wegbrengen van bijvoorbeeld medicijnen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ja hoor zeker weten dat dat gebeurd kijk maar eens in de goudengids onder taxi daar staan de reclames van bedrijven die dit doen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als de taxi betaald wordt dan doen ze dat.
Een bekende van mij zat met een gebroken been thuis,en had geen shag meer.
Ze belde een taxi,met de opdracht om haar een pakje shag te bezorgen.
Dit werd keurig gedaan.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bij incidentele gevallen gebruikt men taxibedrijven of koeriersbedrijven om de brievenbussen te lichten.