Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Waar kan je een aangetekend pakje volgen op internet?

Ik heb vorige week een aangetekend pakje naar nederland verzonden, maar het is nog steeds niet aangekomen, kan ik ergens zien waar het pakje nu is?

Toegevoegd na 16 minuten:
ik heb al uitgevonden dat het de 19e vanaf rome naar nederland is gegaan.. en ik heb het hier de 15e verstuurd..dat is al 4 dagen..maar nu moet het in nederland zijn..en via track en trace staat het niet..

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Vervoer
924

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

ik had laatst ook wat vanuit de vrenigde staten besteld, dit kwam iets van 2 weeken ofzo later (ik weet niet zeker kon ook 3 weken zijn) kortom je moet geduld hebben, duurt het echt te lang (bijvoordbeeld sneller afgesproken) dan zal ik contact op nemen met het bedrijf in kwestie
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Dat moet je op de website van het versturende postbedrijf volgen. Waar is het vandaan gestuurd/ op je bonnetje staat een trace code. Ga naar hun website, tik de code in en voila.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
hoi,
als het via TNT is gegaan dan kun je dat zien op:

https://tracktrace.tntpostpakketservice.nl/search/searchbasic.aspx?banner=false

niet via TNT kijk dan even op de site van desbetreffende postleverancier waar je je pakketje hebt aangeboden
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding