Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wat is de laagste doorgangshoogte van een tunnel of viaduct waar je doorheen mag met een auto in Nederland?

Die in Maarn onder het spoor heeft een doorgang van 2,50 meter. Zijn er nog lagere?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Vervoer
3.6K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

op de ringdijk vd haarlemermeer nabij schiphol zit er een van 1m90 is wel de laagste die ik ken
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Ik zie dat het een aantal jaar geleden is maar zou u mij kunnen vertellen waar deze zich bevind? Met welke weg kruist deze of waar zit deze bij in de buurt?

Andere antwoorden (2)

Inderdaad bij schiphol. Maar vandaag reed ik in de parkeergarage in Apeldoorn en daar is de doorrij hoogte op sommige plaatsen 1.75 ach dat gaat wel maar als je uitstapt en je loopt daar en je bent 1.90 dan hangen er geen bordjes dat voel je van zelf
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De doorrijhoogte van een openbare verkeerstunnel moet minimaal 190 cm zijn. Bij parkeergarages kan het anders zijn, dat is vaak afhankelijk van de bouwconstructie en de ruimte die ze hebben. Openbare parkeergarages zijn veelal 200 cm in doorrijhoogte.

Succes !!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding