Waar in nederland kun je allemaal overdekt winkelen en is dicht bij een station?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Vervoer
9.7K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
In ıeder geval in eindhoven t.o. het station de Heuvelgalerie en in Arnhem.

Het beste antwoord

Hoog Catharijne - Utrecht (zit vast aan het CS)
Den Bosch - Arena (10 minuten lopen vanaf het station)
Eindhoven - De Heuvel Galerie (op 5 minuten lopen vanaf het station)
Nijmegen - Dukenburg
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (18)

MegaStores of is dat niet het soort winkelen wat je bedoeld?

Toegevoegd na 47 seconden:
Achter Holland Spoor in Den Haag.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Utrecht bij hoog catherijne
Schiphol
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wilde ik ook zeggen, beste optie!
Utrecht- Hoog Catharijne
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
In Winkelcentrum Dukenburg, direct onder het gelijknamige station (bij Nijmegen).
Amadea
13 jaar geleden
Of Eindhoven er is een station en je kunt er heel goed winkelen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Winkelcentrum Kronenburg in Arnhem, met de bus (heel veel lijnen stoppen daar) 10 minuten van het station. Groot aanbod aan winkels.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Alexandrium I is direct bij station Rotterdam Alexander.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
In Maarssen en Rotterdam Alexander heb je een winkelcentrum vlakbij het station.

Toegevoegd na 45 seconden:
Allebei overdekt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De Oranjerie in Apeldoorn
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Alexandrium naast NS Rotterdam-Alexander.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Coriocenter- Heerlen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
het zuidplein (rotterdam)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
In Amstelveen. Bij winkelcentrum Stadshart. Dichtbij Schiphol. Op Schiphol kun je ook overdekt winkelen. Daar rijden bussen naar Amstelveen en ben je er in een klein half uurtje. De bussen stoppen trouwens achter het grote winkelcentrum bij een busstation. Kan niet missen :)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het is inderdaad erg vreemd dat er in NL geen malls zijn. Winkelcentra in een gebouw. Hoog Catharijne is iets dat er het dichtst bij in de buurt komt. Zelf ga ik weleens naar Wijnegem of Centro Oberhausen.

Afhankelijk van het aantal winkels dat je prima vindt zijn de antwoorden voor de rest gegeven.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bij station Rijswijk kun je winkelen in de Boogaard
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Vlakbij het Centraal Station Tilburg zit het 3 verdiepingen hoge, overdekte winkelcentrum Emmapassage, vernoemd naar de parkeergarage ernaast.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Groningen Noord, dichtbij paddepoel