Bestaat er een routeplansysteem waarbij je de adressen of postcodes ingeeft en er dan automatisch de meest korte route "uitrolt"?

Moet een heleboel adressen in de omgeving bezoeken en wil de meest efficiënte, praktische, logische route rijden.
Ik moet ongeveer 12 adressen/postcodes kunnen inbrengen en dan willekeurig doorelkaar, want ik weet maar bij benadering waar die adressen zijn, duskan er zelf geen logische volgorde in aanbrengen in eerste instantie.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Vervoer
17.4K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
super vraag,benook benieuwd naar alle tips als bezorgster zijnde.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Hi, ik gebruik de app Badger Maps dat me toelaat 2000 locaties in te voeren. https://www.badgermapping.com/ Het optimaliseert mijn route voor meerdere bestemmingen en files worden mee in rekening gehouden. Dus het voorziet me de ideale route elke dag. Ik gebruik het vooral op de baan als ik klanten ga bezoeken.

Het beste antwoord

Heb je deze al geprobeerd?
Hij adverteert met de kortste route langs meerdere adressen, dus volgens mij is het wat jij zoekt. Ik heb er zelf geen ervaring mee.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Ik vind dit een erg handige site, geeft gelijk een andere route als er (te)veel vertraging ontstaat op de meest snelle route. Als je een TomTom hebt schijn je het ook te kunnen sturen daar naartoe. Daar heb ik dan weer geen ervaring mee.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja dat kan heel makkelijk met Copilot (navigatiesysteem voor android). Maak een route aan, voer alle adressen in, en optimaliseer de route