Hoe kan je live je eigen vlucht zien?

Ik ga binnenkort met het vliegtuig naar Spanje maar ik wil graag in de lucht kunnen zien waar ik ben zonder internet. Is hier een app voor of een trucje?

een jaar geleden
in: Vervoer
Ozewiezewozewiezewallakristallix
een jaar geleden
Uit ervaring. Aan de GPS ontvangst heb je niet zoveel. Ik heb meerdere malen met de GPS mijn route proberen te 'tracen'. Zonder resultaat helaas. De bewegingen aan de grond gingen nog wel, maar zodra er gevlogen werd was het bereik weg. (Ik heb geen idee waarom.)
Ik ben bang dat een kaart downloaden en daar je live GPS-lokatie op plotten niets gaat worden. Maar laten we hopen dat iemand betere ervaringen of methodes heeft.
Ritsuka
een jaar geleden
Toen ik een vlucht had naar Letland kon ik het zien op het beeldschermpje in de stoel voor mij. Stond hoeveel km we nog moesten, waar vliegtuig was etc.
Weet niet meer welk vliegtuig het was.

Antwoorden (1)

Er zijn luchtvaartmaatschappijen (ook de goedkope) die een soort lokale wifi hebben aan boord. Tijdens de vlucht kun je dan verbinden met die wifi. Je hebt dan toegang tot een beperkt aantal diensten. Meestal wat reclame en entertainment, en soms ook een pagina waarop de vluchtdetails te zien zijn, inclusief kaartje.
bamibal
een jaar geleden