Hoe bereik ik Ministerie van Justitie in Amsterdam?

Hoe kom ik op de Pieter Callandlaan 1, vanaf Centraal Station Amsterdam

een jaar geleden
in: Vervoer
1.8K
Antoni
een jaar geleden
@Piacenza, op het adres Pieter Calandlaan 1, Amsterdam, is, voor zover ik kan nagaan, het kantoor van de Raad voor de Kinderbescherming. Volgens de website https://www.kinderbescherming.nl/contact-en-adressen/amsterdam zijn er verschillende treinen, metro's en bussen die dichtbij, bij het station Amsterdam Lelylaan, stoppen: Routebeschrijving Openbaar vervoer Trein Uitstappen op station Amsterdam Lelylaan. Het station aan de westkant verlaten, links afslaan, langs het water lopen, eerste brug rechts en na de brug meteen links. Looptijd: twee minuten. Metro Metrolijn 50 stopt op station Amsterdam Lelylaan. Het station aan de westkant verlaten, links afslaan, langs het water lopen, eerste brug rechts en na de brug meteen links. Looptijd: twee minuten. Bus Buslijnen 62, 63, 195, 247, 283, N95 stoppen bij de halte Amsterdam, Station Lelylaan. Loop richting de Schipluidenlaan, sla rechtsaf, loop onder het spoor door, over de brug en na de brug meteen links. Looptijd: drie minuten.
SentWierda
een jaar geleden
Het is een voormalig Stadsdeelkantoor.
Nu in gebruik bij het ministerie van Veiligheid en Justitie. Er zijn diverse overheidsdiensten in ondergebracht, oa.de IND.

Antwoorden (1)

Het blijkt de Pieter Calandlaan te heten, met één L. Voor dat eindadres adviseert https://9292.nl/reisadvies om op het centraal station over te stappen op de sprinter naar Hoofddorp en vervolgens bij station Amsterdam Lelylaan uit te stappen. Daar vandaan is het nog 6 minuten lopen.
Amadea
een jaar geleden
Piacenza
een jaar geleden
Dank je wel!!