Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Mag deze autorijschool deze plaat op de auto zetten?

Ik dacht dat alleen een blauwe plaat met witte L mag.
Waarom wordt deze witte plaat gebruikt en niet de blauwe?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Vervoer
1.6K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Zo te zien is dit een auto van de Koninklijke Marine.Die rijden in Peugeots en zijn donkerblauw.De letters op het bordje zijn de zelfde lettertype die de Landmacht gebruikt.Alleen is het bordje van de Landmacht feloranje.

Ik ga ervanuit dat dit een auto is van de Koniklijke Marine.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Het lijkt me iemand,die zijn nichtje,zusje of broer de 1e beginselen probeert bij te brengen en zelf het bordje in elkaar heeft geknutseld,maar of het legaal is?
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Waarschijnlijk wordt er les gegeven aan een persoon die zijn of haar rijbewijs al heeft en betreft het een speciale vaardigheidstraining (politie, speciale diensten)

Kan ook nog zijn dat de lesauto -op het moment van de foto- niet werd ingezet ten behoeve van rij-onderricht en de bestuurder gewoon zijn of haar rijbewijs heeft.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een lesauto moet zijn voorzien van een bord of sticker met een witte letter L tegen een blauwe achtergrond. Voor het doen van een examen is het bord op het dak verplicht, de sticker is dan niet voldoende.

Een auto met twee of drie deuren mag voor het rijexamen niet worden gebruikt — wel voor de rijlessen.

Ontvangen van "http://nl.wikipedia.org/wiki/Lesauto"
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Maxie heeft helemaal gelijk.
Dit is een auto van de Kmar of marine.
Denk ook dat er een KV of KM kenteken op zit
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding