Hoe kom je zsm aan een scherpe offerte voor de huur van een 9 persoons busje in de maand juli?

Is er een website waar je offertes kunt opvragen voor de huur van een 9 persoons busje in een bepaalde periode?

Of wie weet een andere manier om zsm een goedkope offerte te krijgen?

We gaan met een groep mensen naar Bosnië in de periode 4 juli tot en met 16 juli en zoeken een 9 persoonsbusje. We hadden een scherpe offerte liggen maar kreeg net bericht dat het busje in die periode niet meer bechikbaar is.

Daarom bij deze mijn vraag om advies om zsm aan een goedkoop 9 persoons busje te komen, wie helpt me op weg?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Vervoer

Het beste antwoord

kijk maar eens op multirent. Kom je vast wat tegen.
suc6
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Mag ik hier de naam noemen van een verhuurbedrijf waar ik zeer goede ervaringen mee heb? Of zal ik die informatie d.m.v. een persoonlijk bericht vermelden?