Weet iemand waar je het beste kunt parkeren in almere centrum ?

Wij willen dagje shoppen in almere zijn er nog nooit geweest waar kan je het beste en goedkoopste parkeren ??

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
in: Vervoer
3.8K
Bordensteker
6 jaar geleden
https://www.prettigparkeren.nl/kaart/#!Almere

Antwoorden (3)

Rondom en in het centrum van Almere heb je 12 parkeergarages, waar je vanaf €7,50 per dag kunt parkeren.
jc54
6 jaar geleden
Ik ga altijd in de Schippergarage of Metropolegarage
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Parkeren kan bij het Flevoziekenhuis. Hier kom je uit bij bijvoorbeeld de HEMA en New Yorker. Wil je zo dicht mogelijk bij de Primark, C&A en H&M staan, dan is de metropolegarage de beste optie.