heeft iemand tips voor een nat scooter zadel, dat na regen nog lang nat blijft?

Iedere keer als het geregent heeft (en mijn scooter stond in de regen) dan blijft mijn zadel voor min. 48 uur nog nat. Dus iedere keer als het heel even geregent heeft blijft mijn zadel dus nog een tijd nat. als ik er dan op ga zitten krijg ik een hele natte kont terwijl het niet meer geregend heeft. Hebben jullie dit ook? of ligt dit aan mijn scooter? Er zit geen gat of lek in mijn zadel dus daar ligt het niet aan.Als jullie het ook hebben heeft er iemand misschien tips om te voorkomen dat mijn zadel nog lang nat blijft?

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
in: Vervoer
3.7K
paulus811
6 jaar geleden
Ik heb een microvezel doek in de ruimte onder het zadel en veeg het daarmee droog voordat ik ga rijden. 48 uur is overigens wel erg lang, weet je zeker dat er geen vocht in de vulling van het zadel dringt?
paulus811
6 jaar geleden
Een hoes om je zadel als deze geparkeerd staat is ook nog een optie en is vrij eenvoudig zelf te maken.

Antwoorden (1)

Beste fleurdewolf. Misschien kun je zo'n soort zak over je zadel heen doen. Als je dan aankomt bij je scooter haal je die eraf en zit je droog.