Waarom krijg ik geen antwoord van de NS?

Ik heb een klacht ingediend bij de NS, maar ze antwoorden niet. De automatische reply gaf aan dat het antwoord binnen vijf werkdagen zou komen, maar nu duurt het al tien werkdagen.

De klacht ging erover dat een NS-medewerker mijn hoogzwangere vrouw en peuter heeft uitgelachen, omdat we extra vertraging hadden. Totaal onbeschoft, als je het mij vraagt. En dat vraagt om een snel en accuraat antwoord, in plaats van zwijgen.

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Vervoer

Antwoorden (1)

Helaas heeft de NS een wachttermijn van bijna 6 weken. Dit geldt voor klachten, restitutie ect. Mijn advies is daarom om te chatten met NS of om te bellen.