Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe vind je de snelste route ergens naartoe?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Vervoer
941
tinus1969
9 jaar geleden
Wat bedoel je met 'snelste route'? Per auto? Lopend? Per wat voor vervoermiddel dan ook?
En wat bedoel je met 'hoe vind je'? Bedoel je: Wat voor techniek gebruikt googlemaps hiervoor?

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

Google maps werkt prima om de snelste route te vinden. Dat is niet altijd hetzelfde als de kortste route overigens, maar ook die zie je in Google maps.
(Lees meer...)
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ik had iets in mijn hoofd met satellieten die hemelsbreed bepalen en daarna je zoveel mogelijke in een rechte lijn ernaartoe sturen (kortst mogelijk route dus eigenlijk).
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
* mogelijk/mogelijke moet natuurlijk omgedraaid worden!
paulus811
9 jaar geleden
Zoals ik al zeg, de kortste is niet altijd de snelste. En naar dat laatste vroeg je.
Ritsuka
9 jaar geleden
Hemelsbreed kan 80 km weg zijn, terwijl iets verder 'om' een snelweg is
Als je een TomTom hebt dan kun je de snelste route kiezen. Deze route leg je dus af in de kortste tijd. Deze route is niet altijd de kortste route, want deze route gaat meestal over provinciale wegen en binnenwegen. De snelste route gaat meestal over autowegen (waar je dus sneller mag rijden) en het kortste stuk gaat over provinciale wegen en binnenwegen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Op de online routeplanner van TomTom kun je gemakkelijk een route plannen, deze houd dan ook rekening met vertragingen vanwege files.
Ook gebruikt deze data uit het verleden, waardoor je op verschillende tijdstippen een andere route kunt krijgen (als je een tijdstip invult), gebaseerd op historische rit gegevens (IQ Routes).
De routeplanner is te vinden onder dit adres: http://routes.tomtom.com/
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding