moet je een afspraak maken om je theoretisch rijexamen af te leggen ?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Vervoer

Het beste antwoord

Ik heb dit zelf ook al gedaan en er was helemaal geen afspraak nodig, gewoon binnengaan tijdens de openingsuren.

Ik heb ook nog nooit van iemand gehoord dat er een afspraak voor nodig is dus het zou me verbazen moest het nodig zijn.

Het kan dus altijd, hangt er van af waar je woont, maar waarschijnlijk niet.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
je moet tegenwoordig (voor zover ik weet vanaf 2010 in elk geval) een theorie-examen reserveren bij het CBR.
Heb zelf eergister het examen gedaan, en er zijn inderdaad maar een beperkt aantal plaatsen in het examenlokaal
zomaar binnenwandelen werkt dus niet

Andere antwoorden (1)

Voorheen kon je een theorie examen telefonisch vastleggen bij het CBR.
Nu het nieuwe reserveringssysteem is ingevoerd kun je alleen online een theorie examen reserveren bij het CBR, deze reservering site of bij je rijschool. Vraag je het examen aan via de rijschool of via deze reservering site dan is de aanvraag inclusief administratie kosten.

U kunt een theorie examen reserveren voor de categorie:
. Motor (A)
. Bromfiets / Scooter (AM)
. Personenauto (B)
. Taxi (TVT)

Om een theorie examen te kunnen reserveren dient u ons eenmalig te voorzien van de benodigde persoonsgegevens.
U kunt na registratie inloggen met uw zelf gekozen gebruikersnaam en wachtwoord.

Je kunt zelf de plaats en datum kiezen waar en wanneer je examen wilt doen.

Toegevoegd na 1 minuut:
Dus ja, je moet een afspraak maken, er kunnen maar een bepaald aantal kandidaten de zaal in, daarom moet je reserveren.