Waar kan ik tegen een niet te dure prijs een supercar huren?

Ik zou graag eens in een echte supercar willen rijden, maar de prijzen lopen nogal uit een. Iemand enig idee waar de prijzen enigszins meevallen?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Vervoer
1.5K

Het beste antwoord

Via snappcar.nl
Kijk maar eens op deze site. Zoek met de postcode.
Er is een Hummer voor onder de 60 euro per dag, diverse jaguars, Landrovers, etc, etc.
Je kunt gratis een account aanmaken.
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Huur je deze auto's bij particulieren? Het zijn wel mooie prijzen.
Poet
9 jaar geleden
Ja, het zijn allemaal particulieren. Je moet een account maken (kopie rijbewijs opsturen etc). Dan kun je gaan boeken. De hele handel is goed geregeld (contract, verzekering, wegenwacht). Daarvoor gaat 5 euro per boeking naar Snappcar. Dat is al inbegrepen in de bedragen die je ziet staan. Meestal betaal je een dagprijs plus boven een bepaald kilometrage een extra bedrag per km. En je betaalt zelf ook de benzine. Ik heb hier zelf goede ervaring mee.