Is er een mogelijkheid om van Assen naar Nordhorn met de bus of de trein te gaan?

Ik wil graag van assen naar nordhorn helaas is een mogelijkheid met auto er niet zou het ook via bus of trein mogelijk zijn?

Toegevoegd na 11 minuten:
Ik bedoel dan Ik bedoel Nordhorn (Duitsland)

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Vervoer
1K

Het beste antwoord

Ja. Je neemt de trein van Assen (via Zwolle en Deventer) naar Hengelo. In Hengelo stap je over op de Duitse trein naar Bad Bentheim. Daar neem je de bus naar Nordhorn.
Amadea
9 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Ja, dat kan. Met de trein via Groningen naar Zuidhorn en vandaar met de belbus naar Nordhorn. De geschatte reistijd op een werkdag is 44 minuten.

Toegevoegd na 16 minuten:
Volgens deze site is het wel mogelijk om naar het Duitse (!) Nordhorn te gaan per OV:

http://www.rome2rio.com/s/Assen/Nordhorn
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Amadea
9 jaar geleden
Nordhorn ligt in Duitsland, over de grens bij Enschede.
Noordhorn ligt in Nederland.
Welke plaats zou vraagsteller bedoelen?
SimonV
9 jaar geleden
Nordhorn is wat anders dan Noordhorn... http://tierpark-nordhorn.de/index.php?id=14&L=1&X=/
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Oops, da's dom van mij. Ik heb bij 9292.nl absoluut niet gezien dat het met 2 o's werd geschreven, niet goed opgelet dus. Sorry.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ik heb een andere link toegevoegd.