Is er een abbonnement voor mij? Ik moet vijf dagen achtereen op een vast traject op vaste uren reizen.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Vervoer

Antwoorden (2)

Het 'Traject Vrij'-abonnement. Kosten hangen uiteraard af van de lengte van het traject.

"Traject Vrij is het nieuwe Jaar- en Maandtrajectabonnement. Met Traject Vrij reist u onbeperkt op een door u gekozen traject voor een vast bedrag per maand of jaar. U checkt altijd in en uit en voor reizen buiten uw traject hoeft u geen losse treinkaartjes meer te kopen. Voor deze reizen ontvangt u maandelijks achteraf een digitale factuur in Mijn NS. De gemaakte kosten worden automatisch van uw rekening afgeschreven. Bovendien ontvangt u 40% korting in de daluren op reizen buiten uw traject. Traject Vrij is verkrijgbaar als maand- en als doorlopend jaarabonnement. Bestellen kan direct online of telefonisch via NS Klantenservice.

De voordelen van Traject Vrij

•Onbeperkt vrij reizen op een vast traject voor een vast bedrag per maand of jaar.
•Buiten uw traject geen papieren kaartjes of saldo laden nodig. Gemaakte reizen buiten uw traject worden namelijk achteraf bij u in rekening gebracht.
•Op reizen buiten uw traject 40% korting in de daluren.
•40% korting voor max. 3 medereizigers (na 9.00 uur ’s ochtends en het hele weekend).
•Bij het jaarabonnement: gratis (max. 3) Kids Vrij abonnement t.w.v. € 15 erbij. Als uw (klein)kind (4 t/m 11 jaar) een eigen OV-chipkaart heeft of koopt, reist hij altijd onbeperkt met u mee.
•Korting bij Greenwheels en Q-Park.
•Gratis 4 x per jaar het blad Spoor met veel leuke aanbiedingen.
•Abonnement ook geldig bij andere treinvervoerders.
•OV-chipkaart ook bruikbaar in bus, tram en metro, wanneer u er saldo op laadt.
•Verkrijgbaar met Intercity direct Altijd Toeslagvrij abonnement.
•Abonnement ook geldig op binnenlandse trajecten van InterCity Berlijn en ICE International."

Toegevoegd na 41 minuten:
Je ziet het: ik ben ervan uitgegaan dat het om een treinabonnement ging. Als dat niet het geval is, kunnen andere lezers wellicht nog hun voordeel met het antwoord doen.
Computoon
9 jaar geleden
Dat kan je zelfs testen op de site van NS zelf..

http://www.ns.nl/abonnementenwijzer/vragen.0;jsessionid=4CC5FA4FEA48E22A039DAAD23753F712.ns00as518-3