Hoe werkt de wisseling van snelheid op een trajectcontrole?

Bijvoorbeeld op de A2 Utrecht - Amsterdam. Hier heb je wisselende snelheden (100kmpu van 6u tot 19u & 130kmpu van 19u tot 6u).

Wanneer mag je gemiddeld 130kmpu hebben gereden op het traject?
1. Vanaf 19:00:01 vanaf de laatste controlecamera? In dit geval kan je dus al 5min eerder 130kmpu gaan rijden.
2. Vanaf 19:00:01 vanaf de eerste controlecamera. In dit geval kan je pas na 19u 130kmpu rijden.
3. Er zit een natuurlijke overgang in de maximale snelheid. In dit geval kan je vanaf 19:00:01 steeds harder rijden naarmate de tijd vordert
(e.g.:
19:00:01 ==> 100 gemiddeld
19:02:02 ==> 105 gemiddeld
19:04:04 ==> 110 gemiddeld
etc...

Of werkt het anders dan boven beschreven?

Weet jij het antwoord?

/2500

Ik heb het idee dat je het jezelf erg moeilijk maakt. Vóór 19:00 kun je het aantal minuten keer 100/60 kilometers rijden. Ná 19:00 kun je het aantal minuten keer 130/60 kilometer rijden. Tel die kilometers op, dan kun je zien of je erboven of eronder zit. Of begrijp ik je verkeerd?

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100