Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe werkt de wisseling van snelheid op een trajectcontrole?

Bijvoorbeeld op de A2 Utrecht - Amsterdam. Hier heb je wisselende snelheden (100kmpu van 6u tot 19u & 130kmpu van 19u tot 6u).

Wanneer mag je gemiddeld 130kmpu hebben gereden op het traject?
1. Vanaf 19:00:01 vanaf de laatste controlecamera? In dit geval kan je dus al 5min eerder 130kmpu gaan rijden.
2. Vanaf 19:00:01 vanaf de eerste controlecamera. In dit geval kan je pas na 19u 130kmpu rijden.
3. Er zit een natuurlijke overgang in de maximale snelheid. In dit geval kan je vanaf 19:00:01 steeds harder rijden naarmate de tijd vordert
(e.g.:
19:00:01 ==> 100 gemiddeld
19:02:02 ==> 105 gemiddeld
19:04:04 ==> 110 gemiddeld
etc...

Of werkt het anders dan boven beschreven?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Vervoer
1.5K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Ik heb het idee dat je het jezelf erg moeilijk maakt.
Vóór 19:00 kun je het aantal minuten keer 100/60 kilometers rijden.
Ná 19:00 kun je het aantal minuten keer 130/60 kilometer rijden.
Tel die kilometers op, dan kun je zien of je erboven of eronder zit.
Of begrijp ik je verkeerd?
(Lees meer...)
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Hiermee kan ik dus stellen dat de wisseling geleidelijk verloopt? Er zit dus een natuurlijk overgang van 100 naar 130? conclusie: als ik om 18:58:00 als 130 begin te rijden heb ik een boete aan mn broek, maar als ik om 18:58:00 110 rijd, is er niks aan de hand. juist?

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding