Hoe werkt de wisseling van snelheid op een trajectcontrole?
Bijvoorbeeld op de A2 Utrecht - Amsterdam. Hier heb je wisselende snelheden (100kmpu van 6u tot 19u & 130kmpu van 19u tot 6u).
Wanneer mag je gemiddeld 130kmpu hebben gereden op het traject?
1. Vanaf 19:00:01 vanaf de laatste controlecamera? In dit geval kan je dus al 5min eerder 130kmpu gaan rijden.
2. Vanaf 19:00:01 vanaf de eerste controlecamera. In dit geval kan je pas na 19u 130kmpu rijden.
3. Er zit een natuurlijke overgang in de maximale snelheid. In dit geval kan je vanaf 19:00:01 steeds harder rijden naarmate de tijd vordert
(e.g.:
19:00:01 ==> 100 gemiddeld
19:02:02 ==> 105 gemiddeld
19:04:04 ==> 110 gemiddeld
etc...
Of werkt het anders dan boven beschreven?
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.