hoe heet de foli die je op je voorruit kunt plakken om de verkeerslichten te kunnen zien?

geen

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Vervoer
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Hoe bedoel je? Ik zie ze prima zonder folie.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
@kruidenvrouwtje: ik niet. Ik heb een busje en moet altijd voorover bukken en omhoog kijken als ik vooraan sta. Heel vervelend voor je nek. Wil ook nog zo'n ding kopen binnenkort. In de auto waar ik in leste zat ook zo'n ding, best handig. En Goos: volgens mij is wat jij noemt niet hetzelfde hoor. Herken het product van je link ook niet. Een stoplichtkijker is een klein, rond stuk plakfolie wat je bovenaan je ruit plakt zodat je precies kunt zien wat er boven zit, zonder dat je zelf als jet ware onder je dak door moet turen. Wacht, kijk hier maar: http://www.gomaxx.com/transport-veiligheid/veiligheid/spiegels/stoplicht-kijker-4632.html

Het beste antwoord

Dat is een stoplichtkijker.

Toegevoegd na 8 minuten:
http://www.gomaxx.com/transport-veiligheid/veiligheid/spiegels/stoplicht-kijker-4632.html
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Kende het niet, lijkt mij handig als het werkt. Plus
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Bedankt voor je antwoord ik heb inmiddels de sticker besteld