Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Weet iemand waarom de Trajectcontrole A2 richting Adam een bekeuring (vanwege max 100) uitdeelt als je na 19:00 120 rijdt? Volgens mij mag je dan 130

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Vervoer
584

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Ik weet niet voor welk stuk je de boete hebt gekregen. Niet voor het hele traject naar Amsterdam geldt na 19:00 uur 130 km. Als je nu eens goed op de borden let zul je zien dan vanaf de afslag Vinkeveen (N201) naar Abcoude de max snelhied altijd 100 km is. Vanuit Utrecht is dat het 3e traject.

Toegevoegd na 8 minuten:
1e traject tussen Maarssen en Breukelen en het 2e traject tussen Breukelen en Vinkeveen mag je tussen 19:00 en 06:00 130km. Op het 3 traject tussen Vinkeveen en Abcode geldt dit niet. Daar geldt dag en nacht een maximum van 100km.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Waarschijnlijk dit ja, ik heb voor hetzelfde stuk ook al eens een boete gehad ivm dit niet weten. . .
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Vanaf Utrecht staat er bij afslag Vinkeveen geen uitzondering bij het bord van 100. Onder het bord van de trajectcontrole staat dag en nacht 100. Op de hectometer paaltjes staat 100. Op het stuk waar je 100/130 mag staat er geen snelheid vermeld op de hectometer paaltjes

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding