Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Bestaat er een zgn. Space Scooter step voor volwassenen?

Ik heb er laatst een jongen mee gezien en hij leek met de minste moeite best hard vooruit te gaan. Mijn vraag is: bestaat zoiets ook voor volwassenen? Dus dat ze meer gewicht aankunnen (en dat hij evt. groter is, dus bijv. grotere banden). En hoe heet de wet waarmee hij aangedreven wordt?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Vervoer
3.1K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Dat ligt aan je gewicht. Als je niet boven de 80 kg. bent kan je er zeker op.

Bart Smit zegt
•De Space Scooter is geschikt tot een gewicht van ca. 80 kilogram daarmee is de Space Scooter niet alleen geschikt voor kinderen (advies vanaf ca. 6 jaar) maar ook uitermate geschikt voor jonge volwassenen.

Met de space scooter ga je vooruit door met je voet de voetenplank te bewegen.
Aandrijving is via een kettingmechanisme
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik doelde meer voor zakelijk gebruik. Dus om van plek A naar B te gaan. Die van Bart Smit zijn bedoeld om mee te spelen, ze ogen ook speels. Dus niet louter gewicht heb ik het over, maar ook uiterlijk, dat ze zakelijker ogen en het liefst ook groter zijn (denk maar aan grotere banden).
Space Scooter heeft intussen een nieuwe reeks: de X590. Die is sneller, beter, sterker... en:
"Tevens kan de Space Scooter ® X590 een gewicht van 115kg dragen <b>waardoor ook volwassenen met gemak dit premium model Space Scooter kunnen berijden</b>."
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding