Hoe stuur je een brief naar amerika?

Ik wil graag een brief naar Amerika sturen, moet je er speciale dingen op zetten? Ik weet al dat je er een postzegel van 0,95 op moet plakken, maar mensen zeggen dat je er AIRMAIL of PRIORITY op moet zetten. Wat moet ik er nou op zetten, en waarom?

Weet jij het antwoord?

/2500

Ik vrees dat je toch naar het postkantoor moet want er moeten speciale postzegels op voor buiten Europa

"Internationale post die gewoon door de brievenbus kan: Het poststuk mag dan niet zwaarder zijn dan 2 kg. Zorg er ook voor dat u de brief op de juiste manier adresseert en vergeet niet het afzenderadres op de envelop te vermelden. Frankeerwijze Internationale poststukken worden altijd met Priority verzonden. U bent dan verzekerd van een snelle aankomst, want uw post gaat met voorrang de grens over. Voor het frankeren maakt u gebruik van de speciale Europa- of Wereldzegel. Uiteraard kunt u ook bij een PostNL Postkantoor bij u in de buurt een printzegel laten afdrukken en een Priorityzegel laten bijplakken. Wilt u binnenlandse postzegels gebruiken? Ook dan kunt u verzekerd zijn van een snelle aankomst door een prioritysticker bij te plakken. Deze stickers zijn gratis verkrijgbaar bij een PostNL Postkantoor bij u in de buurt." En om een postagentschap in jouw buurt te vinden: http://www.postnl.nl/locatiewijzer/index.aspx?lan=nl&apikey=e9b6ea2efe17510f&productid=6

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100