In welke volgorde (letters) mogen de verkeersdeelnemers in het plaatje gaan?

Toegevoegd na 1 dag:
De ambulance heeft geen bijzondere signalen, De bus geeft richting aan (naar links), de tram gaat van rechts naar links

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Vervoer
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Er vanuitgaande dat een wegbeheerder een weg hopenlijk nooit zo onduidelijk zal indelen (gelijkwaardige kruising met 1 uitzondering (de haaientanden)) mist deze tekening ook een aantal belangrijke zaken; * Geeft de bus richting aan? binnen of buiten de bebouwde kom?
* Voert de ambulance alarmsignalen?
* Welke kant gaat de tram op? (zoals het nu zichtbaar is kan hij ook het plaatje uitrijden)
* waar is de onverantwoordelijke vader/moeder van de kleuter?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Waarom heeft de koe op de weg geen letter?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Is dit ECHT? Waar heb je dit plaatje vandaan? Er zijn zo geen wegen in Nederland en inderdaad hierbij krijg je alleen maar meer vragen.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Hier heeft iemand zijn best gedaan om een chaotische verkeerssituatie te verzinnen. Dat is gelukt..
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
De bus ligt trouwens op zn kant, die gaat nergens heen.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Helemaal goed suussuus, dit is gewoon geen reeële vraag! Ik zou er niet serieus aan beginnen.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
CaatPeeters; wie is er dan eerst gaan rijden over die kleuter? Dat moet de omgevallen bus zijn geweest ;)

Het beste antwoord

Praktische oplossing;

E,G ( G geniet gelegenheidsvoorrang ten opzichte van A en C )
H ( G zit reeds naast de bus, dus G gaat voor H )
B, C, D en dan A en F

Theoretische oplossing

E,B,C,D,AenF,G,H