Mijn quad een masia l100 gaat heel sloom vooruit als je hem in zn vooruit zet wat moet ik doen ?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Vervoer

Antwoorden (1)

Is dat stationair met rem los? In geval van een automaat kun je de slipkoppeling wat minder strak zitten.

Als het een handgeschakelde is, als hij stationair met koppeling in langzaam vooruit loopt, moet je de koppeling wat strakker stellen.