Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Waar bevindt zich de radarconrole op de A4 t.h.v. de tijdelijke 80 km/u-zone?

Op de A4 tussen Leiden en A'dam geldt t/m 2014 een maximumsnelheid van 80 km/u i.v.m. werkzaamheden en de aanleg van een tunnel. Echter staat op bilboard langs de weg "pas op! Snelheidscontrole". Mijn vraag is dan ook waar deze radarcontrole zich dan bevindt, want een handje vol bestuurders houdt zich aan de maximumsnelheid van 80 km/u en een groot deel rijdt met circa 100 á 120 km/u.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Vervoer
758

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Op je plaatje staat rechts onderin( nu niet te zien) een groene container daar staan ze meestal naast, en dus zijn ze niet of op het laatste moment te zien. Dit is altijd een punt waar ik van t gas afga. In de richting Den Haag stonden ze altijd net voor de ingang van de tunnel. Hier stonden ze aan het begin elke dag maar nu ligt er een hoop zand.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Er is geen radar of traject controle op dat stuk van A4 hoor. Alleen af en toe staat een flitser of een camera op de plekken wat Bumpy over heeft. Je kan daar gemaklelijk 100 rijden en 80 is gewoon onzin maar ja dat is.mijn mening
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding