Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe kan ik er voor zorgen dat mijn bedrijf tussen de POI (Points of interest) komt bij TomTom?

Hoe kan ik er voor zorgen dat mijn bedrijf tussen de POI (Points of interest) komt bij TomTom zodat mensen mijn bedrijf goed kunnen vinden?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Vervoer
1.1K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Contact opnemen met TomTom, zal echter niet gratis zijn, alleen vrij grote bedrijven (McD, AH, enzo) hebben daar geld voor over. Voor een particulier haast niet te behappen. Google Maps is daarentegen veel toegankelijker.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Voor de oudere Tomtoms kun je met het programma Tomtom Home contact maken met de poi's van anderen. Als je zelf op jouw Tomtom de gewenste poi's aanmaakt dan kun je ze met het programma ook (gratis!) uploaden. Als je een beetje handig bent dan kun je zelfs een eigen logo uploaden. De poi's bestaan uit twee bestanden: een .ov2 bestand met de namen en coördinaten, een .bmp bestand voor het logo. De nieuwere Tomtoms werken niet met Tomtom Home maar met My Tomtom, hiermee kun je nog niet de poi's van anderen uploaden, alleen als je de poi's op je eigen computer hebt staan dan kun je ze op de Tomtom laden. Zowel Tomtom Home als My Tomtom zijn gratis op de Tomtom site te downloaden.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding