Wat is andere woord voor step/autoped ?

Ik zie bijna geen informatie op youtube als ik over step of autoped wil weten. Dus moet er andere woord voor zijn.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Vervoer
1.9K

Het beste antwoord

Als je informatie over de step wilt, kun je ook verder kijken dan Youtube natuurlijk.

Bijvoorbeeld bij de Nederlandse Autoped Federatie.
Daar vind je alles over de step.
http://www.autoped.nl/home.htm

En wil je een ander woord?
Ook dat vind je op de site:
Autoped / step / footbike / scooter / tretroller / patinete / potkulauta / trottinette / monopattino / kolobezka / iskuter / romobil / corrida... Welkom bij Planet Autoped!, het thuis van de Nederlandse Autoped Federatie.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Wij in België noemen het ook wel is een "trotinette". Komt uit het Frans. Zie website over het huren van een trotinette in Antwerpen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik dacht dat het Vlaams aveseerplenkske was.
Of is dat toch een gaspedaal?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
http://www.bierenfriet.nl/forum/brabantse_woorden Brabants... blijkbaar.
De Engelse uitdrukking voor de step is '(step) scooter'. Als je op 'step scooter zoekt krijg je voldoende hits.

Toegevoegd na 2 uur:
'kid scooter' werkt ook prima...
11 jaar geleden
Cryofiel
11 jaar geleden
Leuk woord, kende ik nog niet. Ik heb het geprobeerd als zoekterm, en je hebt helemaal gelijk. Onterechte min dus. Van mij een +.
rose
11 jaar geleden
zenks
Cryofiel
11 jaar geleden
http://www.youtube.com/watch?v=SS-2Qzi2_ug
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Altijd handig om de engels Teletubbies eens gezien te hebben want Po heeft daar een scooter.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Zoooo leerzaam die Teletubbies ;)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
LOL
rose
11 jaar geleden
Tijd om dag te zeggen...
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Hmm dat riepen ze nou nooit bij die engelse afleveringen LOL