Als ik op zondag naar Utrecht, het Neude wil gaan met de auto, kan ik dan makkelijk daar in de buurt gratis parkeren?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Vervoer
1.3K

Antwoorden (3)

Nee, gratis parkeren in het centrum van Utrecht zal je niet gaan lukken.
Wat je wel kunt doen: parkeren bij station Lunetten, daar is het wel gratis, met de trein naar Utrecht Centraal en vanaf daar lopen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Gratis parkeren in het centrum van Utrecht, gaat je echt niet lukken. Je kunt je auto sowieso heel moeilijk kwijt in de binnenstad. De dichtstbijzijnde parkeergarage is La Vie in Hoog Catharijne, maar ook daar moet je flink voor dokken. Het is waarschijnlijk goedkoper om met de trein te reizen, aangezien je met benzinekosten plus parkeerkosten in Utrecht, ongeveer evenveel kwijt zal zijn. Je kunt ook in Lunetten of een andere suburb parkeren, waar het wel gratis is, maar ik raad het je af omdat je dan alsnog met de trein naar Utrecht Centraal moet.
Verder kun je natuurlijk ook met je auto een parkeergarage van een supermarkt inrijden, maar of dat nou zo'n goed idee is...? Het is in elk geval gratis ;)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Nee, dat gaat niet makkelijk lukken.

Mijn tip: parkeer je auto gratis bij Winkelcentrum kanaleneiland en stap daar op de sneltram.
Binnen 6 minuten zit je op het centraal station, vanwaar het nog maar een klein stukje lopen is naar de Neude.